Sider

fredag den 9. januar 2015

#1 - Velkommen til bloggen!

På en regnvejrsdag (hos nogle snevejrsdag) som denne, er det tid til at starte min blog op. Den har været aktiv i et stykke tid, men jeg har ikke haft hverken tid eller overskud til at passe den ordentligt, så jeg valgte helt at stoppe med at udgive på den. Men med 2015 – det nye år og nytårsfortsæt – er det også tid til endnu en gang at vende tilbage.

Denne blog kommer til at handle om mit liv og mine interesser: Mit job som redaktionsassistent på et forlag i København, at være i et forhold og lykkelig, og om det at være lidt anderledes end andre. Min store interesse for bøger og litteraturens verden fylder en stor del af mit liv og er en meget stor del af mig. Dermed vil der være nogle anmeldelser for div. forlag som jeg hhv. arbejder for og som jeg har valgt at melde mig til som UNG-anmelder for, så det kommer også til at blive vist her på bloggen. Jeg elsker citater fra bøger og forfattere, så hvis der pludselig er et enkelt ciatet for sig selv i et post, er det blot fordi det er et af dem, hvor jeg har følt mig aller mest inspireret, eller fordi jeg synes, at citatet er smukt og sætter ord på noget i den pågældende bogtitel. Jeg er enormt betaget af ord, sammenhænge, konstruktioner og at læse mellem linjerne, så for mig er bogcitater noget af det smukkeste.

Jeg håber I vil følge mig og mit liv, og kommentere når I føler for det! Jeg vil enormt gerne skabe en kontakt og dialog til mine læsere.

I løbet af det seneste år (især i forbindelse med kontorplads ved mine multimediekollegaer), er jeg blevet enormt glad for de sociale medier, så kig ude i højre kolonne af bloggen, og følg mig på Instagram, Facebook og Goodreads! 

Velkommen på bloggen – enjoy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar